همچنان تلاش میکنم تا به هدفم بسم.
خب من این رژیم رو از امروز شروع میکنم و امیدوارم موفق بشم و شدیدا به حمایت هاتون نیاز دارم.

چند تغییر:

تویه این رژیم چندین بار گوشت گوساله عنوان شده که خب هم خیلی مفید نیست و هم من اصلا از گوشت قرمز به اون صورت خوشم نمیاد واسه همین با گوشت مرغ و ماهی جایگزینش میکنم (البته در بعضی موارد)

این رژیم اصلا میان وعده نداره ،بعضی روزا همراه غذا میوه هم داره که من به عنوان میان وعده استفاده میکنم و خودم روزی ۳،۲ خرما هم میخوام اضافه کنم.

میخوام یه جدول بکشم و هر روز مرتب بنویسم چیا خوردم و اضافه ها رو جدا مینویسم که اصل رژیم معلوم باشه واسه اونایی که میخوان.

آلبالو۸۸ عزیزم کاش صبر کنی من این رژیم رو بگیرم و از عواقبش مطلع بشم بعد تو شروع کنی. میترسم سبب شر بشم و این رژیم اذیتت کنه.

حالا اینم از جدول هفته اول:

روز شنبه یکشنبه ۲شنبه ۳شنبه ۴شنبه ۵شنبه جمعه
صبحانه یه فنجون قهوه+یه حبه قند  یه فنجون قهوه+یه حبه قند   یه فنجون قهوه+یه حبه قند+یه کف دست نون  یه چای با یه خرما  یه جای با یه قند    
ناهار  ۲ تا تخم مرغ+اسفناج+نصف ق غ روغن  ۱۰برگ ژامبون مرغ+۲۰۰ گرم ماست  یه برگ ژامبون+یه تخم مرغ+اسفناج  یه پرتقال +یه نارنگی +یه پیاله ماست  خوراک مرغ و هویج(به جایه ماهی)    
شام  ۲۰۰ گرم ماهی تفت داده (به جایه ۲۵۰ گرم گوشت گوساله)   ۳تا کباب تابه ای  یه کاسه بزرگ سالاد مهمون بودیم و من تقریبا معادل کالری مجازم واسه شام خوردم=۴۵۰  ۱۵۰ گرم ماهی+نصف ق چ کره    
اضافه ها  یه حبه قند کوچیک+یدونه ماکارونی فرمی+یه کاسه کوچیک سالاد +سس ماست یک قاشق=۱۰۰  یه کاسه سالاد+کمی سس+۲ تا قند+یه خرما+۴ قاشق آش رقیق یه پرتقال+یه نارنگی=۳۰۰  یه ق م عسل+یه خرما+یه برگ ژامبون+نوک قاشق روغن+یه مشت تخمه+یه پرتقال+کمی سس و ۲ قاشق ماست=۴۰۰  نصف قاشق قرمه سبزی با یه بند انگشت گوشت  یه مشت آجیل +۵ تا پاستیل+نصف لیوان شیر کاکائو +یه پرتقال+یه قاشق الویه+یه کف دست نون+۳ تا شیرینی کوچیک=۵۵۰    
کسری  -            
مایعات دریافتی  ۶  ۶  ۶    ۵    
مجموع کالری               
مولتی ویتامین  ــ  ــ  *        
ورزش

 ۲تا۳۰ دقیقه

 پیاده روی

  ۳۰دقیقه پیاده روی+۴۵ دقیقه بدنسازی  ۳۰ دقیقه پیاده روی  ۱ساعت بدنسازی+۱۵ دقیقه پیاده روی  ۱ساعت تمرین شنا    
توضیحات        امروز واسه ناهار یه لیتر آبمیوه داشتم که میخوام به جاش میوه بخورم فک کنم مفیدتر باشه      

 ممنونم از حمایت هاتون وببخشید اگه دلواپستون کردم.اگه این رژیم رو کنار بذارم مطمئنم ضررش بیشتر از سودش هست. الان از نظر روحی واقعا به یه تغییر نیاز دارم.راستی اسمم رو نوشتم بدنسازی.فقط مجازم ورزش هایی رو بکنم که به کمرم فشار نیاره و به محض اینکه حس کردم داره به کمرم فشار میاره باید رهاش کنم.

راستی فندق رو بردم بنویسم مهد ولی هر کاری کردم نموند و گریه کنان افتاد دنبالم و مجبور شدم بیارمش خونه. یعنی بیشتر برنامه ریزی هام بهم خورد و دوباره باید پایبند این فسقلی باشم.

آها راستی امروز که دوباره برنامه غذاییم رو نگاه کردم دیدم ۱۳ روزه هستش نه ۱۴ روزه  به این میگن حواس جمع


این چه رژیمی شد روزی ۵۰۰ ،۶۰۰ کالری بیشتر از برنامه. لابد از خودم انتظار دارم آخرش کم هم بکنم. حسابی دپ شدم دوباره بعد از این بخور بخورایه امروز


لاله جان من با یه رژیم خوب و منطقی اون وزن رو کم کردم . ولی خب اولش که شروع کردم تویه یه هفته اول بدنم خیلی خوب جواب داد و نزدیک ۴ کیلو کم کردم(با رژیم اصولی)ولی هفته هایه بعد کم و کمتر شد. بعضی وقتا پیش خودم میگم کاش از همون اول منم معمولی کم میکردم اما تا آخر خوب پیش میرفتم. به چند روز اول من نگاه نکن عزیزم به الان نگاه کن که تویه یک سال همش ۱۹ کیلو کم کردم.

+ نوشته شده در  شنبه 17 فروردین1387ساعت 10:32  توسط الی | 
 
صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
من الی 24 سالمه ....الان دیگه 29 سالمهههه9/4/91
وزن اولیه=103کیلو...الان 110 کیلو هستم
وزن کنونی=92
وزن هدف=60کیلو
قد=164
شروع رژیم14/1/86

پیوندهای روزانه
رقابت گروهی برایه کاهش وزن
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشته های پیشین
91/06/01 - 91/06/31
91/04/01 - 91/04/31
88/09/01 - 88/09/30
87/11/01 - 87/11/30
87/09/01 - 87/09/30
87/08/01 - 87/08/30
87/07/01 - 87/07/30
87/06/01 - 87/06/31
87/05/01 - 87/05/31
87/04/01 - 87/04/31
87/03/01 - 87/03/31
87/02/01 - 87/02/31
87/01/01 - 87/01/31
86/12/01 - 86/12/29
86/11/01 - 86/11/30
86/10/01 - 86/10/30
86/09/01 - 86/09/30
86/08/01 - 86/08/30
86/07/01 - 86/07/30
86/06/01 - 86/06/31
86/05/01 - 86/05/31
86/04/01 - 86/04/31
86/03/01 - 86/03/31
پیوندها
انارستان
وبلاگ سامیا
وبلاگ انار
گوبولي
زهرا
دیانا
آزی کنکوری
آزی
پرگلک
چربی سوزون
رقی
آرام جوجو
گلبو
آلبالو88
سالومه
بهار
آریس
آرتمیس
سردرگم
مهسا
آلبالو خانم
بهارک
شانه بسر
کیک فنجونی
فایری
لاله
آنی
زینب
نانازی
فندق
ساناز شنگول
رخی
نی نی و نو نو
هستی
لادن
ملانی
زن زمانه
گل بهار
آمانیتا
نیاز
ترنج
 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM